Happy Ears kõrvatropid Le Bon Marché poes.


Le Bon Marché (prantsuse keeles "hea turg", või "hea tehing" hääldusega [lə bɔ̃ maʁʃe]) on Pariisi kaubamaja. 1838. aastal asutatud ja Aristtide Boucicaut poolt 1852 aastal taastatud, oli üks esimesi modernseid kaubamajasid. Praegune omanik, LVMH Luxury Groupi, müüb ​laia valikut kõrgekvaliteedilisi tooteid, sealhulgas toiduaineid naabermajas 38, rue de Sèvres, mida nimetatakse ka La Grande Épicerie de Paris. Happy Earsil on väga suur au teha koostööd Le Bon Marche'iga.

LE BON MARCHE AJALUGU

1838. aastal asutati Pariisis uudispood nimega Au Bon Marché, kus müüdi pitse, paelasid, katteid, madratseid, nööpe, vihmavarjusid ja muud põnevat. Algselt oli neil neli osakonda, kaksteist töötajat ja kolmsada ruutmeetrit pinda. Ettevõtja Aristide Boucicaut-ist sai 1852. aastal partner ja ta muutis turundusplaani, kehtestades fikseeritud hinnad ja tagatised, mis võimaldasid vahetusi ja tagasimakseid, reklaami ja palju rohkem erinevaid kaupu. Poe aastakasum tõusis 500 000 frankist 1852. aastal 5 miljonini 1860. aastal. 1869. aastal ehitas ta vasakpoolsele kaldale, aadressile 24 rue de Sèvres, palju suurema maja ja 1872. Aastal laiendas poodi kasutades Eiffeli torni looja Gustave Eiffeli inseneribüroo abi. 1870. aastate kahekümne miljoni frangisest käibest sai 1877. aastal, Boucicaut'i surma järel, 72 miljonit franki. Põrandapind suurenes 300 ruutmeetrilt kuni 50 000 ruutmeetrini 1838. aastal, töötajate arv suurenes kaheteistkümnest (1838. aastal) kuni 1788 inimeseni 1879. aastaks. Boucicaut oli tuntud oma uuenduslike turundusvõtete poolest: lugemisruum abielumeestele, kuniks nende naised ostlevad, ulatuslik ajalehe reklaam, meelelahutus lastele ja kuus miljonit kataloogi, mis saadetakse klientidele. 1880. aastaks olid pooled töötajatest naised, vallalised naistöötajad elasid ülemistel korrustel asuvates ühiselamutes.