Korduma kippuvad küsimused


1. Kust saab osta/tellida Happy Ears kõrvatroppe?

Toote saate tellida siit.

2. Millise suuruse peaksin ostma?

Kõik kõrvad on erinevad. Kõrvatroppide suurust ei saa mõõta väliskõrva väljanägemise või inimese füüsilise suuruse, vanuse või soo järgi. Aasta jooksul tehtud katsetused klientide ja sõpradega (ja kaks sõltumatut laborit nii Soomes kui ka Ameerika Ühendriikides) näitasid, et kolm Happy Ears kõrvatroppide suurust sobivad peaaegu 100% kõikide inimeste kõrvakanalitega. Suuremale enamusele sobivad keskmise suurusega kõrvatropid.

Väikesed kõrvatropid:
sobituvad väikeste kõrvakanalitega.
20% kõikidest kasutajatest kannavad väikeseid kõrvatroppe.

Keskmised kõrvatropid:
sobituvad enamusele.
60% kõikidest kasutajatest kannavad keskmise suurusega kõrvatroppe.

Suured kõrvatropid:
sobituvad suurte kõrvakanalitega.
20% kõikidest kasutajatest kannavad suuri kõrvatroppe.

Kui kasutate kõrvasiseseid kõrvaklappe, siis need kattuvad Happy Ears kõrvatroppide suurustega. Näiteks S-suuruses kõrvaklapi otsiku kandjale sobivad S-suuruses Happy Ears kõrvatropid.

3. Kui pikk on tarneaeg?

Happy Ears kõrvatroppide keskmine tarneaeg Eestis on kuni 5 tööpäeva. Toimetatakse Omniva lihtkirjana.

4. Kuidas saan oma Happy Ears kõrvatropid tagastada?

Kui pakend ei ole avatud, saate selle saata või tuua alltoodud aadressile.
Mercurio OÜ
Narva mnt 5
10117 Tallinn
Eesti

Kõigi kulude eest vastutab klient. Kui pakend on avatud, ei võta me seda tagasi kahjuks hügieenilistel põhjustel.

5. Ostsin vale suuruse. Kas ma saan toote ümber vahetada?

Kui te ei ole saanud toote saatmise kinnitust, saatke kiri koheselt meiliaadressile info@mercurio.ee ja me püüame olukorra lahendada võimalusel enne kui teie tellimus välja saadetakse. Kui te pole veel oma tellimust kätte saanud, peate ootama selle saabumist ja saatma meile avamata kujul tagasi, et selle saaks vahetada soovitud suuruse või mudeli vastu. Kahjuks me ei võta tagasi avatud pakke hügieenilistel põhjustel.

6. Minu Happy Ears kõrvatroppide hoiukarp tuli katkisena/tellimus on poolik. Mida ma peaksin tegema?

Palun saatke kiri meiliaadressile info@mercurio.ee ja aitame teid koheselt.

7. Kirjutasin oma aadressi/nime tellimusele valesti. Mida ma peaksin tegema?

Kui te ei ole saanud toote saatmise kinnitust, saatke kiri koheselt meiliaadressile info@mercurio.ee ja me püüame olukorra lahendada võimalusel enne kui teie tellimus välja saadetakse.

8. Soovin oma tellimust muuta. Kas ma saan seda teha?

Kui te ei ole saanud toote saatmise kinnitust, saatke kiri koheselt meiliaadressile info@mercurio.ee ja me püüame olukorra lahendada võimalusel enne kui teie tellimus välja saadetakse.

9. Ma olen allergiline teatud koostisosade suhtes. Kas Happy Ears kõrvatropid on allergiliselt testitud?

Kõik materjalid on allergiliselt testitud, lisaks on meie tehasel Rootsis ISO 9001: 2008 sertifikaat ja kasutame ainult FDA poolt heakskiidetud materjale.

10. Kas ma saan Happy Ears kõrvatroppe kasutada magamise ajal?

Tropid on väga mugavad. Neid saab sättida külili magades.

11. Millest Happy Ears kõrvatroppe tehakse?

Sisemine osa on valmistatud FDA poolt heakskiidetud ABS-ist ja välimine osa termoplasti elastomeeridest (meditsiiniliselt heakskiidetud materjal).